USD45,91
%0.47
EURO53,42
%-0.06
GR. ALTIN6.658,45
%-0.88
BTC0,000000
%0
  1. Haberler
  2. Köpek
  3. Meclis bir araya geldi! Sivas’taki sahipsiz hayvan sorununa çözüm bulunacak!

Meclis bir araya geldi! Sivas’taki sahipsiz hayvan sorununa çözüm bulunacak!

0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Sivas’ta Sokak Hayvanları İçin Tarihi Adım: İlk Meclis Toplantısı Gerçekleşti

Sivas’ta, sahipsiz sokak hayvanlarına yönelik çözümler geliştirmek amacıyla kurulan Sivas İli Sahipsiz Hayvanları Koruma ve Rehabilitasyon Birliği’nin ilk meclis toplantısı, Sivas Valiliği Ek Bina Konferans Salonu’nda gerçekleştirildi. Cumhurbaşkanı Kararı ile hayata geçirilen projeyle, sokak hayvanlarının durumuna kapsamlı bir yaklaşım hedefleniyor.

Gölova Belediye Meclis Üyesi Başkanlığı Üstlendi

Toplantıya divan başkanlığı yapma yetkisi, en yaşlı üye Gölova Belediye Meclis Üyesi Tufan Özer’e verildi. Çeşitli seçimlerin yapıldığı bu toplantıda, Sivas Valisi Yılmaz Şimşek, Sivas İli Sahipsiz Hayvanları Koruma ve Rehabilitasyon Birliği’nin ilk başkanı olarak belirlendi.

Güvenlik Önceliği: İnsanlar ve Sokak Hayvanları

Vali Şimşek, toplantıda yaptığı konuşmada, önceliklerinin insanların güvenliğini sağlamak olduğunu vurguladı. Ayrıca, sokak hayvanlarını korumanın ve rehabilite etmenin önemine de dikkat çekti. "Onlara doğal yaşam alanları sunmak, hayvanların bu alanlarda yaşamlarını sürdürebilmelerine olanak tanımak hedeflerimiz arasında," dedi.

Rehabilitasyon Merkezi Hızla İlerliyor

Vali, Meraküm bölgesinde daha önce Kangal Köpeği Üretim Çiftliği olarak kullanılan alanın, Sokak Hayvanları Rehabilitasyon ve Bakım Merkezi’ne dönüştürüldüğünü açıkladı. Şu an merkezde yaklaşık bin hayvanın bulunduğunu belirten Şimşek, diğer bakım merkezlerinde de yaklaşık bin köpeğin yer aldığını bildirdi. Barınakların büyük bir iş birliğiyle hazırlandığını ve hayvanların toplama noktalarından alınıp rehabilitasyon merkezine getirildiğini kaydetti.

Mobil Ekipler ve Mama Üretim Ünitesi

Birliğin kurulması ile daha etkin bir hizmet yapısına kavuşacaklarını söyleyen Vali Şimşek, mobil ekiplerin hazır durumda olduğunu ve günlük 1 ton mama üretme kapasitesine sahip bir mama üretim ünitesinin mevcut olduğunu belirtti. "Bu hayvanları sokaklardan alıp barınaklara yerleştirerek, bu sorunu ilimizin gündeminden çıkaracağız," dedi. Şimşek, tüm arkadaşlarına teşekkür ederek bu projenin hayırlı olmasını diledi.

Sivas, sokak hayvanlarına yönelik atılan bu önemli adımlarla dikkat çekmeye devam ediyor.

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
Meclis bir araya geldi! Sivas’taki sahipsiz hayvan sorununa çözüm bulunacak!
0

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter

Giriş Yap

Pati Haber ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!