Ankara’da Ayrılan Çift, Tedavi Sürecindeki Köpeklerini Terk Etti
Gizem CENGİL – Samet ÖKSÜZ/ANKARA, (DHA)
Oluşturulma Tarihi: 18 Temmuz 2025, 12:15
Ankara’da bir nişanlı çiftin, birlikte sahiplendikleri ‘Lucky’ adlı köpeklerini, ayrıldıktan sonra tedavi gördüğü veteriner klinikinde terk etmesi dikkat çekti. Veteriner teknikeri ve fizyoterapist Yağmur Denli, "Lucky’den vazgeçmemiz mümkün değil. Tedavisini tamamlamadan bırakmayacağız," dedi.
Adana’da yaşayan çift, ‘pinscher’ cinsi Lucky’i sahiplenmişti. Ancak köpek, yaşadığı sağlık sorunları neticesinde yanlış tedaviler sonucu engelli kaldı. Luck’nin sağlığı için Ankara’daki bir veteriner kliniğine başvuran çift, köpeğin tedavisinin ardından ayrılığa düştü. Ayrılığın ardından çift, Lucky’i teslim almayacaklarını bildirdi.
Köpeğin tedavisini üstlenen Yağmur Denli, yaşananları şöyle aktardı: “Lucky, yürüyerek geldiği klinikten engelli bir şekilde ayrılıyor. Sahipleri ile iletişime geçip, ‘Lucky’i uyut, buraya da getirme’ dedikten sonra bütün ödemelerini geri çekti. Pek çok zorlukla karşılaşmaktan korkmuyoruz. Çünkü Lucky’nin umut dolu bir geleceği var.”
Denli, çiftlerin ayrılığının ardından sahiplenilen hayvanların terk edilmesinin yaygın bir durum olduğunu belirtti. "Genelde ayrılan çiftler arasında çocuk gibi hayvanlar da kaynar. Hayvanlar, bir anda yabancılaşarak sokağa ya da kliniklere terk ediliyor. Özellikle hasta veya engelli olanlar için vazgeçmek çok daha kolay hale geliyor," şeklinde konuştu.
Lucky’nin tedavi sürecini sürdürmek adına klinik çalışanları, destek vermeye devam edeceklerini ifade etti.