Edirne’de Hayvanseverlerden Önemli Adım
Edirne’de bir grup hayvansever, sokak köpeklerinin bakım ve barınma ihtiyacını karşılamak amacıyla kendi imkânlarıyla bir doğal yaşam merkezi kurdu. Bugün Doğa Koruma ve Milli Parklar Müdürlüğü ile Edirne Belediyesi ekipleri, bu merkeze gelerek kısırlaştırma ve sahiplendirilme işlemlerinden henüz geçmeyen 41 köpeği alarak Edirne Belediyesi barınağına götürdü.
Görüntülerde, hayvanseverlerin, görevlilerle birlikte kısırlaştırma ve sahiplendirme süreçlerinin yarın gerçekleştirileceği konusunda anlaşma sağladığı görülüyor. 41 köpek, hayvanseverler tarafından güvenle araçlara yüklenerek bu önemli işlem için hazır hale getirildi.
Şener Şentürk