Burdur’da Kiracı ve Ev Sahibi Arasında Hayvanlar Nedeniyle Gerilim Yaşanıyor
Burdur’da bir yıl önce ev sahibi İsmail Şenkan’ın, yanında bulunan evi kiraladığı Nilüfer Baykara ile arasında tartışmalar başladı. Baykara, bahçeyi paylaşarak burada 8 köpek ve evinde 40’tan fazla kedi beslemeye başladı. Başlangıçta şikayetçi olmayan Şenkan, zamanla bahçedeki temizlik sorunları nedeniyle duruma itiraz etti.
Tartışmalar artarken, Baykara’nın polise sürekli Şenkan’ı şikayet etmesi, durumu daha da karmaşık hale getirdi. Şenkan, yaşına rağmen sık sık karakola gitmek zorunda kaldığını dile getirerek, bu duruma isyan etti.
Bütün bu sorunların merkezinde, Baykara’nın bahçeye yerleştirdiği kamera yer alıyor. Şenkan, bu durumun kendisini gözetlemek amacıyla yapıldığını belirtti ve bahçedeki köpek yemeklerinin aylarca orada kaldığını ifade etti. “Tek isteğim bahçemin temizlenmesi,” dedi Şenkan, kiracısına, “Lütfen beni artık şikayet etme” çağrısında bulundu.
Baykara ise, ev sahibinin kendisini tehdit ettiğini savunarak, “Ev sahibim elektriğimi kesiyor, beni izliyor,” şeklinde konuştu. Ayrıca, köpeklerin kendi hayatını tehdit ettiğini ve evde sürekli gerilim yaşandığını belirtti.
Şenkan, yaşadığı zor durumu gözler önüne sererken, evin adeta bir çöp ev haline geldiğini ifade etti. Baykara ise, evdeki hayvanların yaşam kaynağı olduğunu, ancak Şenkan’ın hayvan sevgisinden yoksun olduğunu vurguladı.
Bu gerginlik ve karşılıklı iddialar, hem kiracı hem de ev sahibi için her geçen gün daha fazla sorun doğurmakta. İkisinin de yaşadığı süreç, Burdur’da hayvan bakımı ve kiracılık ilişkisini yeniden sorgulatıyor.