Yaralı Bozayıya Müdahale: Tedavi Süreci Başladı
Doğa Koruma ve Milli Parklar Genel Müdürlüğü ekipleri, vatandaşların ihbarı üzerine yaralı bir bozayı için hızlı bir müdahalede bulundu. Yaralı hayvanın bulunduğu bölgeye ulaşan ekipler, ilk muayenesinde kırık tespit edilmediğini, fakat vücudunda çeşitli yara ve ezikler olduğunu belirledi.
Uzman veterinerler tarafından tedavi edilmeye başlayan bozayının sağlık durumunun iyiye gittiği bildirildi.
Tedavi Tamamlandığında Doğal Ortamına Salınacak
Yetkililer, bozayının tedavi sürecinin başarıyla tamamlanmasının ardından doğal yaşam alanına salınacağını açıkladı. Doğa Koruma ve Milli Parklar Genel Müdürlüğü, “Yaralı bozayının rehabilitasyon süreci yakından takip ediliyor. Sağlığına kavuştuktan sonra doğal ortamına salınacaktır” ifadelerine yer verdi.
Kaynak: DHA
Bu haber, hayvanların korunması ve rehabilitasyonu konusunda önemli bir gelişmeyi aktarırken, yaralılara yardım etme bilincinin arttığını da gözler önüne seriyor.