Bilecik’te Kuraklık ve Hayvan Koruma Toplantıları Gerçekleşti
Bilecik Valisi Faik Oktay Sözer’in başkanlığında, Kuraklık Kriz Merkezi ve Hayvanları Koruma Kurulu toplantıları gerçekleştirildi.
Toplantıya Vali Sözer’in yanı sıra Bilecik Belediye Başkanı Melek Mızrak Subaşı ve çeşitli kurum amirleri katıldı. Tarımsal Kuraklık İl Kriz Merkezi toplantısında, Bilecik’teki kuraklık riski ile ilgili yürütülen çalışmalar, güncel durum değerlendirmeleri ve alınması gereken ek tedbirler masaya yatırıldı. Kuraklıkla mücadele kapsamında sahada ihtiyaçlar, üreticilerin karşılaştığı zorluklar ve kurumlar arası iş birliği süreçleri detaylı bir şekilde ele alındı.
Devamında gerçekleşen Hayvanları Koruma Kurulu toplantısında, hayvanların korunmasına yönelik mevcut uygulamalar, sahadaki ihtiyaçlar ve kurumsal iş birliği gerektiren konular tartışıldı.
Toplantıların ardından bir değerlendirme yapan Vali Faik Oktay Sözer, yapılan çalışmaların kararlılıkla sürdürüleceğini belirterek, tüm kurumlar arası iş birliği ve koordinasyonun önemine değindi. – BİLECİK