Bakan Çiftçi: “Hayvanları Koruma Kanunu” Üzerine Valiyle Görüşme Gerçekleşti
Oluşturulma Tarihi: Haziran 22, 2026, 22:44
İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, “Hayvanları Koruma Kanunu” çerçevesinde valilerle gerçekleştirdiği video konferans toplantısını duyurdu. Bakan Çiftçi, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, İçişleri Bakanlığı Güvenlik ve Acil Durumlar Koordinasyon Merkezi (GAMER) bünyesinde yapılan toplantıda, hayvan koruma çalışmalarının gözden geçirildiğini belirtti.
Toplantıda, doğal yaşam alanlarının inşa süreçleri ve sokaktaki sahipsiz hayvanların bu alanlara taşınmasına yönelik ilerlemelerin değerlendirildiği belirtildi. Valilerden, illerdeki uygulamalar hakkında bilgi alındığını vurgulayan Çiftçi, şunları ifade etti:
“Hedefimiz, sahipsiz hayvanları sokağın insafına terk etmemek. Onları, yaşam alanlarında barınma ve gıda erişimi sorunları yaşamayacak şekilde, veteriner hekimlerimizin denetiminde sağlıklı ve güvenli bir yaşam ile buluşturmak. Aziz milletimizin huzuru, şehirlerimizin güvenliği ve tüm canlıların yaşam hakkı için kararlılıkla çalışmaya devam edeceğiz.”
Bu kapsamda yürütülen projelerin hayata geçirilmesi için atılan adımların önemi vurgulanırken, bakanlığın konuyla ilgili faaliyetlerini sürdüreceği bilgisi paylaşıldı.