USD45,91
%0.47
EURO53,42
%-0.06
GR. ALTIN6.658,45
%-0.88
BTC0,000000
%0
  1. Haberler
  2. Hayvan Hakları
  3. İçişleri Bakanlığı’nda Hayvanları Koruma Kanunu ile ilgili olarak Güvenlik Toplantısı gerçekleştirildi.

İçişleri Bakanlığı’nda Hayvanları Koruma Kanunu ile ilgili olarak Güvenlik Toplantısı gerçekleştirildi.

featured
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Hayvanları Koruma Kanunu Kapsamında Güvenlik Toplantısı Gerçekleştirildi

İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, “Hayvanları Koruma Kanunu” çerçevesinde, valilerle Video Konferans Sistemi (VKS) aracılığıyla önemli bir Güvenlik Toplantısı düzenlendi.

Bakan Çiftçi, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, İçişleri Bakanlığı Güvenlik ve Acil Durumlar Koordinasyon Merkezi (GAMER) bünyesinde gerçekleştirilen toplantının içeriğine değindi. Toplantının ana gündem maddelerinden birinin, doğal yaşam alanlarının oluşturulması ve sokaktaki sahipsiz hayvanların bu alanlara taşınmasına yönelik sürdürülen çalışmaların durumu olduğu belirtildi. Valilerden illerdeki uygulamalar hakkında bilgi alındığı ifade edildi.

Bakan Çiftçi, bu konunun toplum için son derece önemli olduğunu vurgulayarak, “Hedefimiz, sahipsiz hayvanları sokağın insafına terk etmeden, doğal yaşam alanlarında barınma ve gıdaya erişim sıkıntısı yaşamayacakları, veteriner hekimlerimizin gözetiminde sağlıklı ve güvenli bir yaşamla buluşturmak.” dedi. Çiftçi, milletin huzurunu, şehirlerin güvenliğini ve tüm canlıların yaşam hakkını korumak için kararlılıkla çalışmaya devam edeceklerini de sözlerine ekledi.

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
İçişleri Bakanlığı’nda Hayvanları Koruma Kanunu ile ilgili olarak Güvenlik Toplantısı gerçekleştirildi.
0

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter

Giriş Yap

Pati Haber ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!