Alanya’da Hayvan Barınağı’ndan Örnek Sahiplenme
Alanya’nın tanınmış simalarından Selahattin Uğurkutu, Demirtaş Mahallesi’nde bulunan Alanya Belediyesi Hayvan Barınağı‘ndan bir köpek sahiplendi. Uğurkutu, barınağın temizliği ve çalışanların sunduğu özenli hizmetten büyük memnuniyet duyduğunu belirtti.
“Burada Harika Çalışmalar Yapılıyor”
Sahiplendirme işleminden sonra konuşan Uğurkutu, “Alanya Belediyesi’nin Demirtaş’taki köpek çiftliğinden bir köpek aldım. Burada harika işler yapılıyor. İlgi, alaka ve temizlik mükemmel. Çalışanlar son derece samimi.” dedi.
Orman Bakanlığı’na Çağrı
Uğurkutu, aynı zamanda Orman Bakanlığı’na da seslenerek, “Bu alanın yeniden Alanya Belediyesi’nin hizmetine devredileceğine inanıyorum. Burada emeği geçen herkese teşekkür ediyorum.” ifadelerini kullandı.
Anılarla Dolu Bir İsim
Uğurkutu, sahiplendiği köpeğe 37 yıl önce kaybettiği dostunun adını verdiğini belirterek, “Köpeğime, o dönem öldürülen köpeğimizin ismi olan Cabbar adını verdim.” dedi.
Alanya’da Farkındalık Yaratıyor
Uğurkutu’nun bu duyarlı davranışı, Alanya’daki sahipsiz hayvanlara yönelik farkındalığın artmasına vesile oldu. Sosyal medyada birçok vatandaş, Uğurkutu’yu tebrik ederek benzer adımların atılması gerektiğini vurguladı.